بیمارستان کوثر با تکیه بر اصل مشتریمداری و ارتقاء کیفیت خدمات خود، همواره در تلاش است تا با کمک گرفتن پیشنهادات و نظرات آنها ، بیمارستان بتواند در ارائه خدمات بهتر اقدامات موثرتری را انجام دهد.بهترین تجربه ممکن را برای مراجعین فراهم کند. در همین راستا، همکاران ما در واحد پیگیری امور بیماران به نظرات و شکایات مراجعین گوش سپرده و تلاش میکنند تا هرگونه ناراحتی یا نارضایتی را برطرف کنند.
هدف اصلی از این اقدامات، ارتقاء کیفیت خدمات، افزایش رضایتمندی بیماران و اطمینان از ارائه بهترین خدمات پزشکی و درمانی به همه مراجعین است.
در ادامه روند پیگیری و توجه ویژه به رضایت مراجعین، برخی از بیماران که تجربه موفقی از درمان در بیمارستان کوثر داشتهاند، با ارسال اشعار و پیامهای تشکر، قدردانی خود را از پزشکان و کادر درمان ابراز کردهاند. این پیامهای پرمهر، انگیزهای برای خانواده بزرگ کوثر بوده تا با انرژی و تعهد بیشتر به کار خود ادامه دهند.
یکی از مراجعین محترم در شعری زیبا، از تجربه موفق خود در بیمارستان کوثر چنین گفته است:
این اشعار و پیامهای محبتآمیز، نشانگر اعتماد و رضایت بیماران از خدمات ارائه شده است و ما را در ادامه مسیر ارتقاء کیفیت خدمات مصممتر میکند.