سیاست های کلان بیمارستان
بیمارستان کوثر در راستای تحقق ماموریت و چشم انداز خود ، سیاست های کلان زیر را برگزیده و سعی در اجرای حداکثری آنها خواهد داشت
- ارائه خدمات ایمن و با کیفیت با توجه به حفظ استانداردهای زیست محیطی
ذینفعان: بیماران و مراجعین – گیرندگان خدمات
نحوه اطلاع رسانی: سایت بیمارستان ، ارائه پمفلت، تابلو های ماموریت و چشم انداز بیمارستان نمایش تاکید بر ارائه خدمات ایمن در عمل، آموزش به بیمار اطلاع رسانی منشور حقوق بیمار، به طرق مختلف
- رعایت حقوق گیرنده خدمت و ارائه امکانات و پذیرش همراه
ذینفعان: بیماران و مراجعین – گیرندگان خدمات
نحوه اطلاع رسانی: سایت بیمارستان ، ارائه پمفلت، تابلو های ماموریت و چشم انداز بیمارستان نمایش تاکید بر ارائه خدمات ایمن در عمل، آموزش به بیمار اطلاع رسانی منشور حقوق بیمار، به طرق مختلف
- همکاری با پزشکان
ذینفعان: پزشکان همکار و متقاضی همکاری
نحوه اطلاع رسانی: سایت بیمارستان، در بدو ورود و ارائه درخواست کار از طریق معاونت درمان، بازخور مستمر در طول مدت همکاری
- ارتباط با خیرین
ذینفعان: خیرین(هیات امناء، سایر خیرین جامعه)
نحوه اطلاع رسانی: سایت بیمارستان جلسات هیات مدیره و هیات امناء ، تعامل با رسانه ها، برگزاری جلسات و گردهمائی ها، حضور در نمایشگاه ها
- خرید و تامین تجهیزات و لوازم پزشکی و غیر پزشکی
ذینفعان: تامین کنندگان
نحوه اطلاع رسانی: سایت بیمارستان، اعمال شرائط در قراردادها و اطلاع رسانی در هنگام مذاکرات خرید
- ارتباط با بیمه ها
ذینفعان: بیماران و مراجعین – سازمانهای بیمه گر
نحوه اطلاع رسانی: سایت بیمارستان ، نامه نگاری رسمی با دانشگاه و بیمه ها، عقد قرارداد با بیمه ها ، جلسات با نمایندگان سازمان های بیمه گر
- جذب ، استخدام و نگهداری نیروهای انسانی
ذینفعان: پرسنل بیمارستان ، کلیه کارجویان متقاضی همکاری با بیمارستان کوثر
نحوه اطلاع رسانی: سایت بیمارستان، مصاحبه استخدامی، دوره توجیهی بدو ورود
- پرداخت حقوق و دستمزد و جبران خدمات کارکنان
ذینفعان: پرسنل بیمارستان ، کلیه کارجویان متقاضی همکاری با بیمارستان کوثر
نحوه اطلاع رسانی: سایت بیمارستان، دوره توجیهی بدو ورود، کتابچه های قوانین و مقررات و کتابچه بدو ورود
- آموزش ، پژوهش و توانمندسازی نیروهای انسانی
ذینفعان: پرسنل بیمارستان ، کلیه کارجویان متقاضی همکاری با بیمارستان کوثر
نحوه اطلاع رسانی: سایت بیمارستان، دوره توجیهی بدو ورود، کتابچه های قوانین و مقررات و کتابچه بدو ورود، فرایند مربیگری بدو ورود
- حفظ سلامت جسمی و روحی کارکنان
ذینفعان: پرسنل بیمارستان
نحوه اطلاع رسانی: سایت بیمارستان، بهداشت حرفه ای در ابتدای ورود، دوره توجیهی بدو ورود، کتابچه بدو ورود
- همکاری با پیمانکار خارجی
ذینفعان: پیمانکاران خارجی ، کلیه شرکت های متقاضی همکاری با بیمارستان کوثر
نحوه اطلاع رسانی: سایت بیمارستان، متن پیش نویس قرارداد، مذاکرات عقد قرارداد
.