به گزارش اقتصادآینده نیوز، در پیام مسئولان ارشد این مجموعه درمانی از نیروی انسانی توانمند به عنوان مهمترین مولفه های پیشرفت و ارتقای کیفیت درمان یاد شده و تقویت دموکراسی در فضای اداری را زمینه ساز افزایش بهره وری می دانند.
ریاست بیمارستان کوثر در این زمینه گفت: امروز بیمارستان فوقتخصصی قلب کوثر شیراز به یُمن تلاش و همت والای همه همکاران عزیز به جایگاهی ارزشمند و ویژه دست یافته است.
دکتر سیداحمد راکعی با قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر کارکنان این مجموعه گفت: به مناسبت روز کارمند، وظیفه خود میدانم از همکاران گرانقدری که با تعهد، مسئولیتپذیری و تلاشهای ارزشمندشان سهمی بسزا در ارتقای کیفیت خدمات این مرکز داشتهاند، صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری نمایم. امید است با همدلی و پشتکار روزافزون، آیندهای درخشانتر برای این مجموعه و خدمترسانی شایستهتر به بیماران رقم بخورد.
در همین رابطه مدیر بیمارستان کوثر شیراز از روز کارمند به عنوان فرصتی برای پاسداشت تلاش های کارکنان سختکوش این مجموعه یاد کرد.
مهندس برمک تابنده اظهار داشت: یکایک کارکنان ارزشمند بیمارستان کوثر و بنیاد قلب پارس در کنار پزشکان، پرستاران و کادر درمان نقش بیبدیلی در فرآیند درمان ایفا می کنند که شایسته قدردانی است.
مدیر بیمارستان کوثر افزود: تلاشهای شما برای سازماندهی، پشتیبانی، جلب اعتماد بیماران و همکاران و ایجاد محیطی امن و حرفهای برای درمان همواره شایسته تقدیر است.
مهندس تابنده از کارکنان بیمارستان کوثر به عنوان الگوی فاخر وظیفه شناسی یاد کرد و افزود: نقش شما در عرصه درمان و ارتقا فرهنگ همدلی و خدمت به انسان های دردمند ارزنده است و مدیریت این مجموعه تمامی مهربانی، تعهد، دلسوزی، دانش، تجربه، مسئولیت پذیری، صبوری، ارتباط موثر و وجدان های آگاه گارکنان را پاس می دارد. وی بیان داشت: از یکایک کارمندان بیمارستان کوثر و بنیاد قلب پارس که هرلحظه برای بهبود سلامت و رفاه بیماران تلاش می کنید، سپاسگزاریم و امید می رود دوشادوش یکدیگر بتوانیم گام های موثرتری در راستای اهداف والای سلامت و آرامش بیماران برداریم.
مهندس تابنده در بخش پایانی سخنانش اظهار امیدواری کرد کارکنان توانمند بیمارستان کوثر در راه خدمت به بیماران و تاباندن روشنایی بر زندگی دردمندان پیشگام بوده و همواره سلامت، سربلند و پیروز گام بردارند.
در همین رابطه، معاون فرهنگی بنیاد قلب پارس و بیمارستان کوثر فرارسیدن روز کارمند را تبریک گفت.
دکتر زهره یوسفی افزود: مدیریت هر سازمان در سرنوشت حرفه ای کارمندان نقش بسزایی دارد و موفقیت نیروی انسانی نتیجه نقش مدیریت در رهبری، ارتقا انگیزه، هدفمندی و موثربودن در کار تیمی و حرفه ای است.
مدیرروابط عمومی بنیاد قلب پارس بیان داشت: مدیریت ومدیران ارشد هرسازمان نقش موثری در موفقیت مجموعه و گام برداشتن با استراتژی هدفمند دارند و در این مسیر دشوار تعهد، وجدان کاری و وابستگی اخلاقی از سمت کارمندان پراهمیت است.
دکتر یوسفی با اشاره به الزاماتی که موجب افزایش بهره وری سازمانی می شود، افزود: دیده شدن تخصص، تجربه، وفاداری و تشویق کارمندان از سوی مدیران به همراه شنیدن نظرات و انتقادات سازنده آنها بدون موضع گیری برای پیشرفت ضروری است و به ترویج دموکراسی در فضای اداری می انجامد.
به باور معاونت فرهنگی بنیاد قلب پارس، رعایت این مضامین در محیط های بیمارستانی و به ویژه مراکز درمانی خیریه بسیار پراهمیت است و دستاوردهای چشمگیر خود را نشان خواهد داد؛ چراکه پاسداشت این مولفه ها در ایجاد ارتباط موثر با بیماران دردمند نقش بسزایی ایفا می کند.
مدیرروابط عمومی بیمارستان کوثر دیده شدن تلاش های کارمندان ازسوی مدیران را زمینه ساز پیشرفت دانست و بیان داشت: در بیمارستان کوثر وبنیاد قلب پارس نهایت تلاش ها بر بهبود و رضایتمندی بیماران است و کارکنان توانمند این مجموعه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نیستند.
دکتر یوسفی در بخش پایانی سخنانش با تبریک فرارسیدن روز کارمند اظهار داشت: از مدیریت محترم بیمارستان کوثر جناب مهندس برمک تابنده، یکایک مدیران ارشد و کلیه کارمندان پرتلاش، دلسوز، متعهد و مسئولیت پذیر بنیاد قلب پارس و بیمارستان کوثر تشکر و قدردانی می کنم و روز کارمند را به ایشان تبریک می گویم.
خبرنگار: سعیدرضا امیرآبادی


