در راستای ارتقای سطح دسترسی به خدمات درمانی و تسهیل فرآیند ارائه مراقبتهای پزشکی، بیمارستان کوثر شیراز اقدام به راهاندازی سامانه ویزیت از راه دور (آفلاین و آنلاین) نموده است. این خدمت جدید با هدف کاهش نیاز به مراجعه حضوری بیماران، صرفهجویی در زمان، و افزایش کیفیت ارتباط بین پزشک و بیمار طراحی و اجرا شده است.
از این پس بیماران میتوانند از طریق پیامرسان واتساپ و با ارسال پیام به شماره 07136141754، از خدمات مشاوره غیرحضوری بهرهمند شوند. این خدمات شامل مواردی از قبیل می باشد:
-
مشاوره پزشکی توسط پزشکان عمومی مجرب
-
پیگیری روند درمان بیماران
-
نسخهنویسی الکترونیک
-
ارائه توصیههای دارویی و درمانی مطابق با شرایط بالینی
راهاندازی این سامانه در ادامه اقدامات بیمارستان کوثر در مسیر دیجیتالسازی خدمات سلامت و پاسخگویی مؤثر به نیازهای روز جامعه انجام شده و در حال حاضر برای عموم بیماران در دسترس است.
این خدمت نوین با هدف افزایش رضایتمندی بیماران، صرفهجویی در زمان و تسهیل ارتباط بیماران با پزشکان طراحی شده و همه روزه در دسترس است.
بیمارستان کوثر شیراز، پیشرو در ارائه خدمات سلامت هوشمند


